Natura nastavlja s trendom rasta i u 2017. godini
Bh. brend Natura je posljednjih godina svojim proizvodnim asortimanom osvojio tržište Bosne i Hercegovine, ali i Evrope. Trenutno se izvozi u 14 evropskih zemalja. A kakvi su planovi za 2018. godinu?
„Iduće godine planiramo izvoziti u Hrvatsku i Srbiju, a u toku su pregovori za Australiju, Kanadu i Sjedinjene Američke Države. Naši proizvodi su zadovoljili standarde ovih zemalja, koji su dosta strožiji od naših. Nadamo se da ćemo uspostaviti uspješnu saradnju. Planiramo povećati izvoz i u zemlje Evropske unije, a najveći interes dolazi trenutno iz Austrije i Njemačke, gdje već zauzimamo lidersku poziciju u kategoriji konzerviranog voća i povrća s ovih prostora“, izjavio je Senahid Huremović, direktor kompanije Naturafood d.o.o.
Kad je riječ o domaćem tržištu planira se ulistavanje u nove tržne lance i nastavak ulaganja u poljoprivredni sektor.
Natura se 2013. pojavila na tržištu BiH i od tada bilježi trend konstantnog rasta. U prvih devet mjeseci 2017. je ostvaren rast prodaje veći za 60 posto u odnosu na isti period u 2016. Jedan od razloga za to je i ulistavanje pet novih proizvoda u asortiman. Osim Natura Domaćeg Ajvara u blagoj i ljutoj varijanti, brend je obogatio i slatki program novim marmeladama od drenjka i marelice, te pekmezom od drenjka.
Natura Krastavac delikates i Natura Cvekla su, kako prošle, tako i ove godine, najpopularniji i najprodavaniji proizvodi iz Natura asortimana.
Firma Agrona d.o.o. Živinice je izvršila isplatu za prvu polovinu mjeseca jula 2017. svojim kooperantatima koj ...
Predstavnici certifikacijske kuće ICS posjetili su fabriku Natura food u Balatunu, koja je uspješno ispunila s ...
Kompanija Adriatic Group je tokom 2016. ostvarila značajan napredak u poslovanju. Šta je potaknulo taj rast i ...