Vijest
16.02.2015

Natura iz Balatuna postaje vodeći domaći i izvozni brend

Natura food d.o.o. je u prošloj godini ostvarila odlične rezultate u otkupu, preradi i distribuciji prerađevina od voća i povrća na domaćem i inozemnom tržištu. Natura food u asortimanu ima oko 40 proizvoda konzerviranog voća i povrća i svi se proizvodi ističu kvalitetom i cijenom.

"Mlada smo firma koja je u kratkom periodu, i uz teške uslove ostvarila zavidne rezultate. Prešli smo zadani plan za čak 40 posto. Uspjeli smo oformiti tim koji konstantno radi na poboljšanju kvalitete i novog asortimana. Uspjeli smo osigurati tržište u BiH i EU.  Zbog svega navedenog, s pravom možemo reći da ćemo uskoro postati jedan od vodećih domaćih brendova iz prehrambene industrije", izjavio je Senahid Huremović, izvršni direktor Natura food d.o.o.

Natura food u toku sezone zapošljava oko 120 radnika i u prosjeku, prema kupcima, mjesečno plasira oko 200 t robe. U prošloj sezoni, koja je uvjetovana poplavama bila izuzetno teška, prerađeno je oko 1.000 tona sirovine. Ipak, najtraženiji, najkvalitetniji i najprodavaniji proizvod je delikates krastavac kornišon.

"Ponosni smo na njega, jer je riječ o proizvodu koji proizvodimo na vlastitim plantažama. U BiH imamo priliku da uzgajamo visokokvalitetni kornišon koji plasiramo na domaće i ino tržište. Naša namjera je da kornišon u narednih pet godina postane jedan od vodećih izvoznih artikala iz BiH. Osim kornišona, izuzetno traženi proizvodi su i pekmez od šipurka, te blagi i ljuti ajvar", dodaje Huremović.

Natura d.o.o. je sklopila strateški sporazum sa bh. trgovačkim lancem Bingo koji značajno doprinosi razvoju domaće poljoprivredne proizvodnje.

"Osim toga, svoje proizvode prodajemo u vodećim trgovačkim lancima i prema povratnim tržišnim informacijama, u segmentu prodaje kiselih krastavaca već zauzimamo vodeće mjesto u BiH", napominje naš sagovornik.

Inače, Natura Food oko 70 posto proizvodnje plasira na tržištu EU preko ino partnera. U Austriji distribucija se radi preko firme Brajlović GmbH, u Njemačkoj preko firme Natura GmbH, na Skandinavskom tržištu distributer je respektabilna firma Plivit Trade, u Velikoj Britaniji preko Adriatic UK, te u zemlje Beneluksa proizvode plasiraju preko firme Edex. Za švedsko tržište Natura proizvodi prerađevine od voća i povrća pod brendom Plivit. Najpoznatiji i najtraženiji proizvod na tržištu EU je Naturin krastavac kornišon, zatim slijede paprike i marmelade.

"U 2015. planiramo uduplati proizvodnju. Tržište smo već obezbijedili i sklopili dugoročne ugovore sa distributerima. Planiramo proširiti i povećati proizvodne kapacitete i asortimane u proizvodnji, uvesti nove linije za koji se pokazao interes. Također smo već počeli s programom podrške poljoprivrednicima koji se bave uzgojem kornišona preko firme Agrona d.o.o. Živinice, koja je ujedno i članica naše grupacije. Naš cilj je da potaknemo domaće proizvodnje i utičemo na razvoj domaće poljoprivrede, te smo iz tog razloga i pokrenuli projekat kojim ćemo poticati domaće poljoprivrednike na uzgoj krastavaca, bobičastog voća i paprika. U tom smislu, očekujemo i pomoć nadležnih institucija i ino donatora koji žele podržati kvalitetne projekte iz domene razvoja poljoprivredne proizvodnje u BiH", zaključuje izvršni direktor Natura food.


Ostale vijesti
Do 25.06.
Vijest
Agrona uspješno prati bh. poljoprivrednike

Firma Agrona d.o.o. Živinice je izvršila isplatu za prvu polovinu mjeseca jula 2017. svojim kooperantatima koj ...

Do 25.06.
Vijest
Certificiran kvalitet Natura proizvoda

Predstavnici certifikacijske kuće ICS posjetili su fabriku Natura food u Balatunu, koja je uspješno ispunila s ...

Do 25.06.
Vijest
Adriatic Group sve uspješnija

Kompanija Adriatic Group je tokom 2016. ostvarila značajan napredak u poslovanju. Šta je potaknulo taj rast i ...