MENU
Prerađevine od povrća
Prerađevine od voća
Galerije
Video
Logotipi
Natura food iz Balatuna postaje vodeći domaći i izvozni brend
16.02.15 u 11:42

 

Ostvareni izvanredni rezultati u prošloj godini

Natura food d.o.o. je u prošloj godini ostvarila odlične rezultate u otkupu, preradi i distribuciji prerađevina od voća i povrća na domaćem i inozemnom tržištu. Natura Food u asortimanu ima oko 40 proizvoda konzerviranog voća i povrća i svi se proizvodi ističu kvalitetom i cijenom.

"Mlada smo firma koja je u kratkom periodu, i uz teške uslove ostvarila zavidne rezultate. Prešli smo zadani plan za čak 40%. Uspjeli smo oformiti tim koji konstantno radi na poboljšanju kvalitete i novog asortimana. Uspjeli smo osigurati tržište u BiH i EU.  Zbog svega navedenog, s pravom možemo reći da ćemo uskoro postati jedan od vodećih domaćih brendova iz prehrambene industrije", izjavio je izvršni direktor Natura fod d.o.o. Senahid Huremović.

Natura Food u toku sezone zapošljava oko 120 radnika i u prosjeku, prema kupcima, mjesečno plasira oko 200 t robe. U prošloj sezoni, koja je uvjetovana poplavama bila izuzetno teška, prerađeno je oko 1.000 tona sirovine. Ipak, najtraženiji, najkvalitetniji i najprodavaniji proizvod je delikates krastavac kornišon.

"Ponosni smo na njega, jer je riječ o proizvodu koji proizvodimo na vlastitim plantažama. U BiH imamo priliku da uzgajamo visokokvalitetni kornišon koji plasiramo na domaće i ino tržište. Naša namjera je da kornišon u narednih 5 godina postane jedan od vodećih izvoznih artikala iz BiH. Pored kornišona, izuzetno traženi proizvodi su i pekmez od šipurka, te blagi i ljuti ajvar", dodaje Huremović.

Natura d.o.o. je sklopila strateški sporazum sa bh. trgovačkim lancem Bingo koji značajno doprinosi razvoju domaće poljoprivredne proizvodnje.

"Pored toga, svoje proizvode prodajemo u vodećim trgovačkim lancima i prema povratnim tržišnim informacijama, u segmentu prodaje kiselih krastavaca već zauzimamo vodeće mjesto u BiH", napominje naš sagovornik.

Inače, Natura Food oko 70% proizvodnje plasira na tržištu EU preko ino partnera. U Austriji distribucija se radi preko firme Brajlović GmbH, u Njemačkoj preko firme Natura GmbH, na Skandinavskom tržištu distributer je respektabilna firma Plivit Trade, u Velikoj Britaniji preko Adriatic UK, te u zemlje Beneluksa proizvode plasiraju preko firme Edex. Za švedsko tržište Natura proizvodi prerađevine od voća i povrća pod brendom "Plivit". Najpoznatiji i najtraženiji proizvod na tržištu EU je Naturin krastavac kornišon, zatim slijede paprike i marmelade.

"U 2015. planiramo uduplati proizvodnju. Tržište smo već obezbijedili i sklopili dugoročne ugovore sa distributerima. Planiramo proširiti i povećati proizvodne kapacitete i asortimane u proizvodnji, uvesti nove linije za koji se pokazao interes. Također smo već počeli sa programom podrške poljoprivrednicima koji se bave uzgojem kornišona preko firme Agrona d.o.o. Živinice, koja je ujedno i članica naše grupacije. Naš cilj je da potaknemo domaće proizvodnje i utičemo na razvoj domaće poljoprivrede, te smo iz tog razloga i pokrenuli projekat kojim ćemo poticati domaće poljoprivrednike na uzgoj krastavaca, bobičastog voća i paprika. U tom smislu, očekujemo i pomoć nadležnih institucija i ino donatora koji žele podržati kvalitetne projekte iz domene razvoja poljoprivredne proizvodnje u BiH", zaključuje izvršni direktor Natura Food.

NAJNOVIJE



Sva prava zadržava Naturafood d.o.o. Copyright 2015. Powered and developed by: WEBSITE.BA